Friday 29 April 2011

Spiderman Giler

 

jangan nak spiderman sangat la.. ingat orang suke kau ke.? dah la pakai ketat-ketat..ko ingat ko power sangat...gua suruh baca Iqra' mesti lu ketaq Lutut punyerrr..

dah la lu rampas awek gua... pastu lu sedap-sedap je tinggalkan awek kesayangan gua tu..lu ni memang dasar murahan negara..lu terbang-terbang.. tembak sarang merata-rata.. lu ingat lu power.?

lu sebenarnya menyusahkan ramai orang..lu tak sedar.. bajet superhero konon..kenape lu tak bukak je topeng lu tu.? senang gua nak hantar 99Mafia pi bantai muke lu..

tunggu la lu Spiderman.. lu memang makhluk ter'Worst'..pernah aku tengok..

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons